söndag 20 mars 2011

Bloggtorka...

Ja det är verkligen så just nu. Bloggtorka. Den liksom sprider sig i hela kroppen och suddar ut allt som jag vill skriva.... Inte så att jag har oförskämt mycket att göra för tillfället eller så, nä det bara inte vill sig helt enkelt.

Jag får sådana där perioder ibland. När jag inte vill sitta vid datorn. Tycker det är skönt att ta en dag utan att ens knäppa på den. Men just nu så har det kännts så där i flera dagar. Hela helgen t.ex. Sitter här just nu men det är första gången sen i fredags eler när det nu var... Blir lite stressad av det faktum att jag har MÅNGA uppdateringar att läsa i era bloggar. Har hunnit med de flesta dock men inte kommenterat i de. Sorry...

Bjuder dock på en underbar bild som inger hopp om att våren inte är alltför långt borta. ÄLSKAR tulpaner!!! Av de blir man glad och får sol i sinnet, själen & kroppen. Njut av bilden så ses vi snart igen...

Kramen

5 kommentarer:

  1. Ja så kan det vara.. Som idag har jag haft bloggtorka, men sedan på kvällen, ja då fick jag extra energi till att blogga så det blev några inlägg under kvällen, hade ju lite att ta igen då ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jo en annan älskar både tulpaner och påkliljor, fast jag tycker påskliljorna står sig lite länge, mer tåliga, och dessutom billigare ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad jag känner igen mig. Det går i vågor bloggtorkorna.
    Och tulpaner älskar jag. Unnar mig en bukett varje vecka, det ger lite glädje varje gång jag tittar på dom.

    Ha en skön liten bloggpaus ;)

    SvaraRadera
  4. tråkigt med bloggtorka!
    jag älskar också tulpaner :D mycket gula nu till påsk ska de vara :)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det är tråkigt, men jag är själv drabbad av nämnda fenomen för tillfället, men det jag vet är att man återhämtar sig snabbt. ;)
    Vi ses när du är redo igen. Njut av tulpanerna!

    SvaraRadera