söndag 13 mars 2011

Fel låt vann eller???

Ja för hur är det? Har ni missat Melodifestivalen 2011??  Själv satt jag framför TV:n, lyssnade på alla bidragen och tittade på när sonen rockade loss. Oh my god, vad han dansade.... Sen letade mannen upp låter på Youtube och ja, då dansade sonen lite till. Vilken låt?  "In the club" med Danny.

Vi har haft svärföräldrarna här hos oss snart hela veckan. Imorgon åker de hem till Strängnäs igen och då blir det lite mer vardag i våra liv igen. Det är roligt när de kommer, var 2 år sen sist men lika roligt när de åker hem....hehe...

Fröken J var på kalas idag och då passade jag på att göra ett kort till Fanny. Alltså det är roligt att göra kort. Skulle kunna göra det hela dagen lång om jag fått... I kortet hade jag satt fast en 100lapp med två runda gem. Effektfullt & uppskattat.

Nu ska jag knyta mig. Imorgon ska jag se min dotter spela match i innebandy - det ser jag fram emot!!

Kramen

3 kommentarer:

  1. Jättesött kort! Jag håller med, det är superkul att göra scrapcards, men just nu ligger ja lite i en scrapsvacka...

    Min son röstade på Saade....men tyckte Danny var "okej".
    KRAM

    SvaraRadera
  2. jag tycker de var helt okej att Saade vann faktiskt ;) haha!
    fast hoppas de går bra för honom ^^

    kram!

    SvaraRadera
  3. Och fattar du... Jag såg inget av det igår ;) Kram

    SvaraRadera