onsdag 30 mars 2011

Kolmården nästa...

Då var det bokat & klart. 28-30 juni bor vi på Vildmarkshotellet och är i/på/runt i Kolmården och det ska bli SÅ ROLIGT, härligt, mysigt, underbart, lugnt & skönt. Båda barnen ska med förstås.... Fast det där med lugnt & skönt, jag vet inte. Vad tror du sis?? Nä jag var rädd för det men hur som helst - det blir inte bättre än vad vi gör det till så vi får helt enkelt göra det bra. Alltså lämnar vi Herr A hemma hos dig. Fast just ja, du är ju i Spanien då så....när jag tänker på´t så får han nog följa med ändå. Jaja, det blir nog bra...hahaha...

Idag bakade jag så en chokladtårta på råsocker & dinkelmjöl och med 70% mörk choklad ovanpå. Den ska garneras med jordgubbar & hallon i morgon och serveras med vispad grädde. Detta ska sedan bjudas till mina arbetskamrater på mitt jobb som jag imorgon jobbar min sista dag på. Denna veckan skulle bli min sista och jag hade tänkt att jobba varje dag, hela dar, men ibland vill det sig inte riktigt. Har fått lösa av mannen hemma vid 12.30 och VABat resterande eftermiddagar hela veckan. Inte som jag tänkt men ja...

På fredag jobbar jag med mannen igen. Ska bli roligt.

Nu ska jag packa pysselväskan igen. Imorgon har vi Handarbetscafé på jobbet. DET är roligt. Vi brukar vara ca. 10 st tanter, tjejer som pysslar med lite olika saker. En del stickar, andra virkar, en del syr andra knypplar...Roligt!!

Kramen

4 kommentarer:

  1. Hihihi, vi kanske skulle åka dit då också. O med våra två vildingar så kunde det bli riktigt livat ;). Glömma dem i aphuset kanske ;). Skojar bara, men det är mysigt på Kolmården. Gillar det skarpt.
    Åh, pysseldags. Jag är så avundsjuk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst han är så välkommen. Mormor är ju hemma hos mig så han kan väl ta hand om mormor... så hon får lite att göra....
    lilla goda killen!!!
    glöm honom inte bland vilddjuren bara!!!!
    puss

    SvaraRadera
  3. Har oxå planer på kolmården, var det dyrt ? Vi tar Juli månad i såfall för det är då vi har semester. Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med sån pysselträff, där alla kan göra vad dom vill. Kreativt värre.
    Låter kul med Kolmården, mindre kul med vab förstås.

    SvaraRadera