fredag 25 mars 2011

Vann rätt person??

För en gång skull har även jag följt Let´s Dance i TV4 på fredagskvällarna. Det hör inte till vanligheterna men just denna säsong har jag gjort det. Mycket för att hela familjen har suttit i soffan och det är jättemysigt. Inte jätteofta det händer nu för tiden, att alla är samlade. Men idag var vi det. Vi åt våfflor med sylt & grädde och jag åt en - mmmmmmm....

Sen vann min favorit- vilket var jätteroligt så klart. Jessica Andersson. Fröken J & mannen höll på Frank Andersson men ja, Jessica vann. Helt rätt!! Hon dansade grymt bra idag tycker jag.

Annars så bär jag på en hemlighet - nej ingen bebis denna gången heller men vad det är vet bara sis än så länge. Vågar inte gå ut med det än förrän det står på papper så ni får tåla er ett tag till....

Nu till något helt annat. Jag har nämligen ett problem. Jag visste att det händer. Det händer alla som GBopas. Först tänkte jag "jamen hur illa kan det va att tappa lite hår?" LITE ILLA???????? My god, om det ändå var lite. Nu är visserligen mitt hår långt-för att vara en kort frisyr- men alltså det är så tunt. Vi snackar inte lite tunt utan TUNNT!!!!! Med stort T!!!!! Och jag får verkligen panik när jag ser mig i spegeln och ser hur tunnt det är på sidorna. Alltså jag fäller varje vår & höst men det här är löjligt. Handfatet är helt svart efter att jag kammat mig på morronen. HJÄLP!!! Snälla säg att det växer ut igen?? Please!!

Ikväll så färgade jag det igen. När jag lagt i färgen så flög tanken genom huvudet att "tänk om färgen gör att det ramlar av mer hår!" Jamen det var ju bra. Liksom lite sent nu då´rå...suck... Kan meddela att håret sitter kvar - än så länge...

Hur som haver, nu ska jag gå o lägga mig. Nyfärgad, nyduschad och med nybäddat i sängen med rena nya lakan....mmmmmmmmmmmmmmm...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Kramen

3 kommentarer:

  1. Jag avskyr Jessica, kollar inte på programmet men vill inte se henne vinna någonstans ändå :P haha!

    angående håret, jag håller med. inget kvar!
    men nu har mitt börja blivit lite tjockare när jag klippte av det och vårdar det bättre. (har inte färgat det något alls efter op) använder nästan aldrig nå produkter, spray eller något.. så de börjar bli lite bättre :)

    SvaraRadera
  2. Klart att det växer igen. Hade perioder då jag tappade en massa hår. Nu har det stabilitserat sig men det är ju tunnare än det var innan gbp. Kram

    SvaraRadera