onsdag 9 februari 2011

Hemlisen är....

...dramatisk paus...... Min nya blogg: "Min Hobby Hörna" som ni hittar här:

http://minhobbyhorna.blogspot.com/

Tänk va, Det var inte roligare än så.  Men för mig är det stort. Jag har länge velat ha en pysselblogg där jag kan lägga upp det jag säljer på marknader och så. Det är ju en del och på denna nya bloggen blir det mer bilder. Den blir inte uppdaterad lika ofta som scrapmoster blir. Kanske i början men sen blir det mer nån gång i veckan. På HobbyHörnan kan man dessutom beställa direkt om det är nått man vill ha som man gillar eller vill ha.

Hade lite problem med layouten för jag är inte så tekniskt begåvad så det var nära att jag gav upp. Men då kom jag ju på att "Lena, jag ringer henne" Så det gjorde jag - efter att ha frågat henne om det var ok. Vilken tur, för hon rätta till en del som var tokigt. TACK än en gång min vän!!! för hjälpen.

Kika gärna in i bloggen och säg vad ni tycker. Själv är jag väldigt nöjd med den. Bättringar kommer att ske gradvis men för nu får det va.

Annars idag då? Jo båda barnen har varit hemma idag igen. Fröken J hade feber igår kväll vilket hon hade idag också. Hon lär nog bli hemma resten av veckan. Herr A däremot får gå till skolan imorgon. Thank god! Det går inte att ha den ungen hemma för länge. Han får verkligen myror i brallan och blir liksom uttråkad.  Själv så har rösten kommit tillbaks mer nu och det är skönt. Nu kan jag prata i telefon igen och det är ju det jag jobbar med så det är ju bra.

Fick ett paket från Panduro idag också - så jag ska ha minijulafton ikväll. Yeah..... alltid roligt när sakerna kommer.

Nu ska jag dricka lite te.... Glöm inte att kolla in nya bloggen!!

Kramen

4 kommentarer:

  1. ska absolut kika in den nya :)
    men ska du ha bägge nu då? fattade inte helt ;D
    kram

    SvaraRadera
  2. JD - ja jag ska ha båda bloggarna. Denna kommer jag att skriva i som nu, nästan varje dag, som min dagbok. Den andra blir en pysselblogg. Sen kommer jag nog blanda de lite men den här är/förblir mer privat.

    Kramen i

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev! Har lagt upp den i Google Reader så jag inte missar något :) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad snygg den blev! Du är verkligen SÅ duktig!

    SvaraRadera