onsdag 2 februari 2011

Livet går vidare...

Idag har jag varit på simskola med Herr A. Det gick väl så där tyckte jag. Han var lite stingslig idag, ville inte och ja, det var ingen riktigt geist i honom. Sen när jag hämtade honom från skolan så kom han gående nedför backen i sina långkalsonger (?) med armarna istuckna i overallen och bärandes på resten av overallen i famnen och ryggan på ryggen......ok... (Fröken J hade hans byxor i handen... ) Ska kanske tillägga att det REGNADE ute...........morr......

Vad det så konstigt att han senare på kvällen började hosta tycker ni??? Vi får väl se om han går till skolan imorgon. Iallafall så blir det inga trummor för honom imorgon. Eller ja, vi får se hur natten ter sig först.

Mannen åkte till Stockholm idag för att möta regissör & provfilma massa skådisar till Läckberg projektet. Två fullspäckade dagar har han framför sig och vi är kvar här hemma och väntar....o väntar... Faktiskt så känns det bra idag. Har ju kännts lite konstigt senaste dagarna men som sis sa "det är väl inte så konstigt." Vi måste lära oss att leva med de känslorna. Hon är så klok min syster!!

Annars har jag jobbat och ska göra så även imorgon. Hade tänkt försöka scrappa lite imorgon också - vi får väl se. Imorgon är annars en sån där "köra-hit-o-dit-hela-dagen-åt-olika-håll-tur-att-man-har-bil"-dag.... Menjag ska inte klaga. Det finns de som kör värre än jag...........typ sis. Ni skulle se hennes taxischema för en vecka OH MY GOD!!!! säger jag bara och hon har bara 2 barn....¨

Nu ska jag knyta mig

Pöss & kramen

6 kommentarer:

  1. vilken tur ni har då, blir av med massa snö!!
    här kommer kylan väl aldrig försvinna :(

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att han slipper förkylning.. Här har den inte dykt upp än, konstigt för det brukar den göra på vintern för mig men inte en enda förkylning sedan länge och det är skönt :) Ha en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera
  3. hahaha. Tack du är så söt kära syster.... men du får det att låta som om jag är värsta curlingmamma.............. hm........vänta lite nu............ jo..just det! jag är ju det....
    till mitt försvar har jag att mina barn har reumatism och har ont och värk i ben och fötter.
    Puss

    SvaraRadera
  4. Hon har haft några tuffa dagar nu dottern, men inser ändå att det var dags, han var gammal. Hoppas att du har haft en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera
  5. hur gamla är dina barn?
    vad dumt att han gick så, de är så jobbigt att vara sjuk. hur mår han nu? :)

    ha en awesome helg.. utan mannen ;) hehe
    kram

    SvaraRadera
  6. Spännande projekt din man har, jag som frälst Läckbergläsare är ju jättenyfiken.. :))

    SvaraRadera