söndag 13 februari 2011

Söndag rätt å slätt...

Idag har jag jobbat på mitt andra jobb. 3 timmar satt jag och pysslade. Skissa lite på ett dopljus jag ska göra till en kompis. Det blir nog jättefint i slutänden, hoppas hon tycker så med.

Halvtimmen innan jag skulle stänga dyker det upp två som vill in. Vi stänger ju vid 3 men jag har inte direkt bråttom så det får komma in och kika runt. Vilket jag ångrar. För sen blev jag SÅ illamående att jag bara ville hem. Medans de gick runt så förberedde jag cafédelen med att fälla ihop bord och ställa de invid väggen samt flytta på stolarna. Sen klippte jag till servetter av en hushållsrulle Torky. 170 st. Vi ska nämnligen ha glasmålning på tisdag/onsdag . Brukar komma skapligt med folk så att förbereda är inte så dumt.

Sen åkte jag hem. Skulle varit inom syrran menjag ville bara hem. Får ta det en annan dag. Sorry sis!
Väl hemma så kollade jag klart på filmen "I rymden finns inga känslor" och jag måste säga att det är den bästa svenska filmen som gjorts på mannaminne. Vilken film alltså!!! Så grymt bra. Om du inte sett den än - hyr den!!!

Nu är jag megatrött så nu ska jag knyta mig...

Kramen

5 kommentarer:

  1. Ring mig när du vill ha mer support :) Skall till gymmet idag men är väl hemma vid 19-tiden. Då måste jag ha middag, men ring du när barna har lagt sig. Kram

    SvaraRadera
  2. rymden rymden rymden :D så bra!!!

    jag har inte fattat att du har en egen liten affär! var det göteborg du bor i? :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  4. jag har sett den filmen och den är bara såå bra, skulle ha den som filmtips, men inte blivit av ännu. Kram

    SvaraRadera
  5. Har inte fått tummen ur att se än, men det kommer!
    Har bara hört bra om den..

    SvaraRadera