söndag 19 december 2010

Jobbigt...

Egentligen har jag massor som jag vill ha ur mig. Skriva av mig, men det går inte. Just nu är allt bara så jobbigt. För mycket att tänka på.

Jag önskar så att jag kunde vrida tillbaka tiden. Att jag kunde trolla allt bra igen. Ta bort allt det onda, väcka de döda, torka alla tårar och mota bort all ångest... Men viljan står sig slätt mot verkligheten....

Jag har läst alla de bloggar jag följer idag, men jag har inte orkat kommentera. Jo, det blev en tror jag... Och just nu orkar jag inte skriva mer, för mycket att tänka på....

Kramen

En sak till bara: Herr A är nu sjuk. Fröken J är bra och då spydde ju Herr A helt plötsligt nu ikväll. Jaja, fattades bara det också. Vadslagning på vem som står i tur? Jag eller mannen???

6 kommentarer:

  1. Mailat :)

    Usch, hoppas att ni slipper att bli sjuka.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt att du känner så. Hoppas allt känns bättre snart!! Hoppas också att du och mannen kan hålla er friska så ni inte blir liggandes på julafton! Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Låter inte kul vännen, du vet var jag finns om du behöver kräka av dig. Hoppas det snart reder ut sig och att ni kryar på er i tur och ordning.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Låter inte som en toppendag. Hoppas att det vänder o det känns bättre snart. Inte kul när man känner så. O jag håller tummarna för att du o mannen klarar er från magsjukan. Ni får äta pepparkorn in mass :).
    Bamsekram från mig.

    SvaraRadera
  5. Stor *KRAM**

    ...kan ju hoppas att den hjälper lite.

    SvaraRadera
  6. Tack alla fina vänner!! Er omtanke gör mig varm i hjärtat!!

    Kramen till er alla!!
    i

    SvaraRadera