onsdag 1 december 2010

Äntligen!!!






Idag hämtade jag ut mina nya bästa, mysigaste, varmaste, underbaraste, snyggaste innetofflor!!!



Beställde de för ett tag sen och idag kom de. Beställde likadana till Fröken J och vi har gått i de hela kvällen och bara myst. Gillar verkligen hur de ser ut, känns och det faktum att de passar mina fötter. Jamen tänk er själva: Breda, höga fötter storlek 42. Det finns inget som passar. Varför tror ni jag fortfarande går i sommarskor....



Fast på fredag är jag ledig och då ska jag in till stora staden och kolla efter
kängor. Ska in på Johanssons Skor och se om de
har nått. Känns som man är lite sent ute men va fan...



Dagen har annars inneburit en sak: Julkort, julkort & julkort....och jo, jag var ute i Kareby en sväng också. Där var det vitt, kallt, härligt och dyrt vart det också men så är det. Jaja, Scraplyckan ligger därute och jag hämtade lite saker som jag ska ha till min julmarknad. Låt mig säga som så här: I helgen blir det bla. ljusstämpling. Testade lite idag och det verkar vara sjukt roligt.

Måste bara visa Fröken J´s julkort som hon gjorde med mig en dag. Hon har vissa talanger vad gäller scrapping till min stora förtjusning. Hon gillar pyssel och att göra kort extra roligt.

Särskilt ett hon gjorde utmärkte sig. Hon gör så fritt från hjärtat och detta kort tycker jag visar vilket stort hjärta hon har. Det är liksom Fröken J i ett nötskal.

Förresten så ska jag klippa mig imorgon - YIPPIEEEEEE!!!!!
Kramen


5 kommentarer:

  1. Du det skall bli kul att se hur du ser ut sen.
    Skall du på julmarknad alltså sälja. Jag skall till Jonsered julmarknad om det inte börjar snöa som bara den nu på Lör 4 kl 11-15
    Snygga toffisar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så duktig hon är, lilltjejen :). Jättefint kort. Häftiga tofflor, förstår att du gillar dem.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men gud så goa tofflor.... ser sjukt sköna o varma ut. Jätte söta julkort oxå, hon har talang :) När får man se dina? :) Hitta du några bra kängor i staden?
    Ha det så bra!
    KRAM Mallan gäddhäng :))

    SvaraRadera
  4. Ser ju underbart sköna ut.. :) Köpte ju nya tofflor jag med och det är riktigt skönt att gå i det. Förr använde jag det aldrig men jag misstänker att du fryser en massa nu med viktminskningen ? Kram

    SvaraRadera
  5. nej fy vilka mysiga, vill också ha :D
    de är ju så jäkla kallt nu!

    SvaraRadera