måndag 6 december 2010

Svaret är fritt...


...och min fråga är: Vad ska man kalla en "sak" som denna.

Man har den på sitt skrivbord. Den ser ut som ett blädderblock fast i mycket mindre format (13x18cm) och för varje sida som finns som man kan bläddra fram så står det något. Typ "Är på möte", "Kommer strax", "Är på lunch". Överst så sitter alla blad ihop med en ringmekanik (som inte finns på denna bild).

Är det en Blädderagenda? Dagsagenda?
Kom igen nu. Ordet är fritt. Skapa ett bra ord på denna sak. Jag har inget bra ordval själv nämnligen. Försöker hitta på ett men det är klurigt...
Kramen

3 kommentarer:

  1. Öhhhhh ??? Denna var tricky... men kanske informationsblädderblock :)) Den var riktigt dålig...ja jag vet men det var de enda ja kom på. :)

    SvaraRadera
  2. Åh fy fasiken vad svårt, nu blir jag galen!
    typ.. detta sker block? haha, fan vad jag är dålig på sånna här saker :)

    för det första tror jag att du måste sluta känna en press på dig själv, att du måste iväg. prova en dag och kom iväg, helt avslappnat och se vad du tycker. tänk inte för mycket, pressa inte. bara slappna av och gör :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    ja gör detta, det verkar kul, har funderat länge på det, och inget avancerat projekt direkt.. Jadu, vad skall man kalla den för något tro. *hmm* Notisagenda kanske ?

    Kram

    SvaraRadera