torsdag 9 december 2010

Storbak igen...


Jaha, har man "bakat" igen. Denna gången blev det lussebullar, semlor och småkakor (syltkakor, schackrutor & chokladrulltårta)fast i lera. Det är dessa jag ska sälja på marknaden nu på lördag. Vi får väl se hur det går. De som jag gett bort i present innan har varit poppis och de har varit samtalsämne de gånger jag haft de på mig så ja...
Just nu är det sjukt mycket som jag ska hinna med att göra, förbereda och plocka ihop. Samtidigt så poppar hela tiden nya idéer fram som jag tänker "jamen det skulle jag ju ha också" MEN jag har satt stopp för det. Det blir bara, trasdockor, julkort, bokmärken, örhängen, halsband och stämplade ljus & tändsticksaskar som jag kommer att ha på mitt julbord. Det får liksom räcka...
Nu måste jag fortsätta jobba. Hinner inte ens läsa i era bloggar. Det får jag göra på tisdag em. Jo faktiskt. För på lördag är det julmarknad. Söndag jobbar jag och på söndagkväll ska jag till mamma och sova där för jag ska följa med henne på måndag morgon då hon ska operera ögonen och SEN hämtar mannen mig och då ska jag SOVA & VILA....hahaha....
Kramen på er alla!!! Och bilder från marknaden kommer efteråt...
Pöössss

5 kommentarer:

  1. oh vilka härliga örhängen, ser riktigt pilligt ut. men så fina :D

    SvaraRadera
  2. Men åhhh.. så tjusigt!! Avundas din kreativitet :) Hoppas att det går bra på Lördag på marknaden. Kram

    SvaraRadera
  3. Men shit vilka söta örhängen... ja som älskar semlor!!! Säger som JD det ser mkt mkt pillrigt ut. Du e ju gör duktig ju!! Synda man inte kan bara komma förbi på julmarkanden. Kan kan man men det går inte tyvärr. :) Önskar dig stort lycka till och hoppas du får mkt sålt och får en fin helg!

    KRAM M

    SvaraRadera
  4. Vad kul det var att ses idag! Du blev allt paff när jag stegade fram och ställde mig framför dig. Att du inte kände igen Imsavimsa är ju inte så konstigt då hon inte har någon bild på sig på sin blogg. Fast om du hade accepterat henne som vän på Facebook hade du ju vetat :) Hehe, det där lär du aldrig få glömma!! Kram!!

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra örhängen. Jag som älskar fikabröd men skulle behöva sluta äta dem. Skulle var kul att ha dem i öronen istället.
    Kan man köpa dom utan att komma till nån marknad? Jag orkar inte vänta tills oktober och Strängnäsmarknaden.
    Du får gärna maila prisupgift till mej: neelaa@hotmail.se
    /Lena S

    SvaraRadera