torsdag 13 maj 2010

Att plantera blommor


Dagen har innehållit syskontid med syrran. ÄNTLIGEN!!! Vi tog igen för lost time så att säga. Vi var på Plantagen i tre timmar typ. Vi handlade blommor, fikade så klart och sen låg vi i varsin BadenBaden stol och hade hur roligt som helst. Visste inte att det fanns sådana stolar som fäller sig bakåt automatiskt bara man lutar sig bak. Men det gör det. Det vart vi varse om båda två när vi satt där. Alltså vi skratta så mycket så jag nästan kissa på mig. Nästan...

Hade nästan glömt bort hur kul vi har när vi åker ut på äventyr. Det kan liksom sluta lite som... Jaja, denna gången vart vi iallafall inte utkörda. Det blev vi på NK när vi provade hattar där en gång för länge sen...hahahahaha.....

Väl hemma igen så plantera jag alla blommorna med god hjälp av Fröken J och Herr A. Fast efter en stund var Herr A helt plötsligt en polis som gick på gatan och skulle titta efter bovar med sin kikare. Mitt i gatan gick han. Och fröken J hade allt sjå i världen med att hålla reda på honom... Suck ja...

Jag planterade själv och om jag får säga det själv så vart det fint. Imorgon ska vi iväg och köpa en grön matta till balkongen. Sen är det bara att ställa ut möblerna och tjoho - redo för sommaren!!!

Kramen

1 kommentar:

  1. aha dt blev ju jätte fint....bra att vi åkte dit!!!!

    SvaraRadera