torsdag 20 maj 2010

Sommarvärme...

...har det verkligen varit ute idag. Varmt, kvavt & fuktigt i luften. Vid tretiden när jag var i Kungälv så kom så äntligen åskan och för en stund öste regnet ner. Härligt.

Efter jobbet stack jag iväg och handlade lite. Jag ska ha sista cirkelträffen ikväll för den här terminen och det ska bli kul. Vi blir inte så många men det är nog p.g.a att jag har ändrat datum. Just som jag kom hem så kom regnet från Kungälv hit dit jag bor för då öste regnet ner här. Och nu är det så där härligt friskt & svalt ute. Underbart....

Jag älskar sommaren när man knappt behöver kläder men en sak gillar jag INTE. Jag blir så varm. Och då menar jag inte varm utan V A R M. Normal svettas vet jag inte vad det är för nått. JAg har alltid varit så varm av mig och när jag till det äter diverse medicin, och är överviktig ...ja det är ingen bra kombination. Suck ja...

Nu ska jag snart gå till min cirkel lokal. Gångavstånd då det är i vår samlingslokal. Toppen bra!!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar