tisdag 11 januari 2011

Äntligen...

...så ser jag skillnaden själv. Har varit lite...(väljer ord nu)....less på det faktum att alla andra verkar kunna byta ut sin garderob men inte jag. Visst mina jeans är stora nu, vida över låren och stora i midjan men när jag provat andra byxor så har det inte märkts så värst mycket. Sen är jag en tunika tjej precis som Imsavimsa och ja, tunikor är ju lite stora i sig så på de märks det inte lika mycket liksom.
Men idag vände det och jag kan inte nog poängtera hur skönt det kändes. Jag fick bara ett infall att jag skulle ta ett par andra jeans på mig idag. Så jag gick till klk, drog ner ett par jeans från hyllan som jag inte kunnat ha på 10 år (nej jag ljuger inte, men jag sparar på allt....).
De var två storlekar mindre än vad jag brukar ha och de var lite för stora t.o.m. YIPPIE!!!!!

Jag är så himla lycklig!! och taggad!!

Nu ska vi bara få köpt det där gåbandet också. Här ska tappas kilon...

Kramen

10 kommentarer:

  1. Vilken känsla.. precis vad man behöver för att bli taggad och kunna gå vidare. Snygg layout du har fått till det :) Kram

    SvaraRadera
  2. Får vi se före/efter bild snart?

    SvaraRadera
  3. ÅH VAD UNDERBART! :D
    själv ser jag ingen skillnad på mig, men härligt att du ser det på dig nu! längtar tills jag får uppleva glädjen :D

    håller med soulsister, någon bild? :)

    SvaraRadera
  4. ja hurra hurra för dig!!!
    ... bilder bilder.... :))
    KRAM M

    SvaraRadera
  5. haha tack vad gullig du är alltså :D
    lite rolig också ;)
    humor är viktigt!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Hon är verkligen jätteduktig, så det lär säkert bli något mer handlat av henne. Det där gåbandet har jag funderat på med, passar mig fint denna årstiden. Men jag har även funderat på en crosstrainer. Kram

    SvaraRadera
  7. Fy sjutton vad härligt!! :))

    SvaraRadera
  8. Url är din bloggadress :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Härlig känsla!
    Då jag gick ner i vikt (67 kg varav 50kg med Cambridgekuren) sålde jag mina "stora" kläder på Tradera och köpte även "nya" där under resans gång, eftersom jag krympte ur dem ganska snabbt och inte ville köpa till fullt pris.
    Fin blogglayout!

    SvaraRadera
  10. Grattis!! Har bytt jeans ett par gånger sedan op, men topparna är desamma. Eller rättare sagt de hängde redan i garderoben. Har inte köpt ett enda nytt klädesplagg sedan före op, och med den här takten har jag massa sommarkläder i garderoben. Köpte massa på Tradera och rea sommaren 2009, som var för litet eller precis lagom då, det borde passa till sommaren. Tyvärr. Kram

    SvaraRadera