lördag 22 januari 2011

Lite av varje...


Bad hair day!!

Så blir det när man har torrschampo i håret och spray och sen tvättar håret på dag tre och blåser håret upp o ner. Men va fan - jag é lika glad för det...



Skillnaden i favvojeansen. Jamen jag får nog köpa nya, eller vad säger ni?? Det går ändå knappt att lappa de mer i rumpan ändå...buuuuu. Mina älsklingsjeans!!

Slängde en hel del kläder igår och en del sparade jag. Jag ör ju duktig med symaskinen så dagen hade jag tänkt att jag skulle ägna åt lite make-over. Yeah rigth. Vart inget med det, har uppdaterat dagisen istället och suttit vid datorn. Löst lite korsord, haft en het diskussion med Herr A och användandet av spel på våra datorer. De får inte spela på de längre och han var väldigt upprörd över detta, för "jag har inte fått spela på en timma minst"..... Ok, ja nu är det ju mer 1 år men ja, allt är väl relativt. Han är så söt när han blir så där arg, och det är svårt att hålla sig för skratt MEN det måste man....suck ja.
Nu ska jag laga lördagsmiddag och vad blir det idag??? Indonesisk Kycklinggryta...åh jag längtar redan....mummmmmmmmmm..........
Kramen

12 kommentarer:

  1. Nämen.. skall ni äta det idag.. Mumsigt värre!! Får ta och göra detta snart igen här hemma *haha* det kommer att bli ett beroende.

    Snygg frilla :) Och du, köpr dig nya brallor, det är du värd, köp några som sitter riktigt tajt så kan du ha dem ett tag :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott det lätt. Snygg frilla.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Söta du, mitt hår är 100ggr värre eftersom det är KRYLLIGT, men I get the feeling.

    Grattis till garderobsrensningen. Det kommer fler sådana vill jag lova

    kram

    SvaraRadera
  4. Dags för nya favvojeans alltså ;)

    Jag har bytt jeans flera gånger, nu har jag ett par med skärp i. Skärp. Har knappt haft skärp tidigare för jag har bara haft resårer. Där ser man.
    HÄrligt va?
    ;)

    SvaraRadera
  5. Haha vilken underbar frilla! Ungefär som min när jag använder hårtork :) Grattis till jeansen, köp ett par nya, det är du värd! Kram

    SvaraRadera
  6. Haha, vilken härlig bild. Men herregud vad du har ändrat dej i ansiktet. När man ser bilden på din profil och jämför med denna bilden kan man knappt se att det är samma människa. Du har fått både hals och haka ;-)
    Och visst är det härligt när kläderna börjar bli för stora :D
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. snyggt hår säger jag ;)
    kul med byxorna, inte för att de är favoriter.. men om man tänker fett mässigt :D

    jag vill bli författare ^^ haha! men det är en dröm, så på sidan vill jag jobba inom resebranchen och grejs ;D

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det är jättekul att följa andras fototriss och se hur de tänker.. :) Hoppas att du får en fin Måndag. Kram

    SvaraRadera
  9. Håller med Vivi, vilken skillnad det är på profilbilden till höger och den här!? :) Superskillnad. Dags att byta ut den snart va!

    Håller med Nett också, att om du köper nya jeans, köp ett par som sitter tajt. Inte bara det att du går ned i vikt, jeans töjer sig ju en hel del också.
    Jag säger av egen erfarenhet... har haft brallor jag knappt använt fem gånger bara för det. *hm*

    SvaraRadera
  10. Förresten, på förekommen anledning av tidigare inlägg angående träning:
    http://biggest-loser.se/ga-ner-i-vikt-utan-att-trana/

    SvaraRadera
  11. Såååå söt du e!!! KramM

    SvaraRadera
  12. Tjohoo!! Jag kom på det!! Tack vare Guldbaggegalen vet jag vem din lunchgäst var här om dagen!! :))

    SvaraRadera