söndag 9 januari 2011

Bättre å bättre, dag för dag....

Japp. Så är det. Idag är det så mycket bättre med mitt öga. Svullnaden har gått ner och även det röda ögat är så gott som försvunnet. Skavet är dock kvar och det svider men ja...

Idag har jag skrivit in mig på två tävlingar:


och:


Alltid lika spännande. Måste fundera ut ett pris så jag kan ha en tävling också....Kanske ett par örhängen eller docka kanske...får se.

Annars så har hela famlijen varit på Disney on Ice idag. Fick biljetter till hela familjen av sis i julklapp (för övrigt en jätterolig sak att få i julklapp) och det var väldigt uppskattat av barnen. Ja, Herr A ville ju inte följa med i morse. Blåvägra men han förstod inte vad det hela handlade om och då blir det lite svårt att greppa. Nåväl, när vi väl var där gick det bättre. Vi parkera bilen och jag höll på att göra en praktvurpa på parkeringen. Alltså det är sjukt halt ute. Överallt. Man får ju (iallafall jag) ta myrsteg och gå väldigt försiktigt... Men så är jag ju också livrädd för att trilla och slå i ryggen igen. Bara detta med att nästan trilla slet tag i ryggen på ett högst otrevligt sätt. Jaja...
Fröken J & jag var nöjda som sig synes.
Efter dansshowen gick vi till willys och handlade för min mamma som bor runt knuten från där vi var. gick upp med varorna och pratade lite. Sen åkte vi vidare till ännu en hälsosam och nyttigt matställe...ja ni vet där de serverar hela kostcirkeln. Nej inte McDonalds - skäms på er som trodde det. Man kan faktiskt äta på andra ställen när man är ute med hela familjen. Man behöver inte alltid äta på Mc Donalds. Nä vi var på Burger King....hahahaha got´ya!!
Eller ja, jag åt fyra tuggor sen var jag mätt till mannen glädje för han var jättehungrig och åt upp resten. Som det kan bli...
Annars har det inte hänt mycket. Sen vi kom hem så har vi tagit det lungt. Känner mig uppblåst om magen och är trött konstant. Börjar fundera på om alla mina värden är som de ska... Men detta ska jag ju kolla i veckan så...
Nu blir det sängen!
Kramen


5 kommentarer:

  1. Alla verkar ha varit på Disney on ice i helgen :) Förresten, om du nu har länkat till min tävling i ditt inlägg så kan du väl lägga en länk till detta inlägget i en kommentar hos mig, annars kommer jag att glömma ge dig 2 "lotter" när jag räknar samman dem. Kram

    SvaraRadera
  2. disney on ice hade jag med velat gå på! sicken bra julklapp alltså!
    mc donalds är ju super bra mat, haha ;)

    jag har aldrig någon kontakt med sjukhuset ju, dom har nog glömt mig. går aldrig och kollar värden eller någonting, aldrig gjort det. hm!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad jag menar med länkningen är att du kopierar länken till inlägget ovan (högerklicka på din rubrik och välj Kopiera genväg). Sen skriver du en liten kommentar i tävlingsinlägget och klistrar in länken, precis som Angie har gjort :) Klart!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hej! javisst får du göra det :) Har även jag gjort en gbp, och gått ner 35kg. Visst är det underbart när vågen tickar nedåt istället för uppåt!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. uppblåst + trötthet.

    IBS ?
    Samma symptom som mig isf...

    Q10 100 mg och Bio carnitin

    finns hos vitapost.se
    mot trötthet


    Egazil samt papaverin mot kramper och gaser..
    Även hittat nytt pulver som heter proibs

    Tar ett tag innan proibs ger resultat men det verkar hjälpa.

    SvaraRadera