måndag 31 januari 2011

Vila i frid finaste M!!

CHOCKAD och enormt lessen känner jag mig just nu. För kanske en timma sen ringde sis och sa att "M är borta". VA?? Hon fanns ju igår....eller...

Jag höll på att natta fröken J men gick ut ur rummet och in på Fejan och in på M´s profil. Och där svart på vitt stod rad efter rad "Vila i frid" "Sov gott" "Saknad"

Vad, varför, när och hur gick det till???? Jag förstår inte. Vill inte förstå.....Orkar inte... Syrrans ord slog som en hammare. Det är egentligen inte min vän - mer sis. De träffades på syrrans jobb. Blev väldigt goda vänner. M flyttade från Gbg men de höll ändå kontakten. En väldigt rak, ärlig & väldigt fin människa M. Jag träffade henne några gånger...det räckte. Ibland räcker det med lite....

Jag tycker så synd om sis också.... Hon hade svårt att hålla borta tårarna och jag kan det inte nu när jag skriver detta. De rinner nedför mina kinder....medans denna underbara låt ekar ur Spotiy så påpassligt.......

http://www.youtube.com/watch?v=LBh7Muv0yac

Att livet är orättvist det vet jag redan alltför väl....och jag vet, man lever inte för evigt. Men tankar på ens egna existens poppar ju upp...jamen bra som om jag behöver det också nu...
Tankar på att bli ensam kvar eller lämna barnen & mannen kvar......

Nä det går verkligen inte längre nu...

i

6 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen och skickar en hel drös med kramar!!

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt när någon går bort, särskilt om det är i förtid. Beklagar din och systerns sorg. Ni får hedra vännens minne genom att prata om M så han/hon inte går i glömska.

    kram

    SvaraRadera
  3. beklagar sorgen!! det är jätte jobbigt när folk ska försvinna, det blir aldrig lättare!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt. Beklagar verkligen sorgen. Ni behöver inte sånt här i ert liv nu, el när behöver man det egentligen?! Livet är verkligen orättvist när det tar ifrån en för ung människa livet.

    Kram vännen o hälsa Sis ockoså.

    SvaraRadera
  5. Kramar om i massvis! Beklagar verkligen!

    SvaraRadera
  6. Så ledsamt.. :( vet knappt vad man ska säga..

    Vacker sång, inte hört förr...

    SvaraRadera