söndag 16 januari 2011

Låt mig presentera....


Min syster.
Min vackra, underbara, starka, roliga, tokiga, smått hysteriska, underliga, goa, helt enkelt...min syster.
Utan dig i mitt liv vet jag inte vad jag skulle göra. Du har räddat mig fler gånger än jag kan räkna. Räddat mig ur knipor & ur sorg. Givit mig råd om barnen och till mig själv. Du har sagt sanningen när ingen annan vågade. Du har skällt på mig & slängt luren i örat på mig - med all rätt vid de tillfällen det hänt. Du har lyssnat på mig när ingen annan orkat. Du har hjälpt mig när ingen annan kunnat....
Vad skulle jag ta mig till utan dig???
Underbara syster. Du är min bästa vän & jag älskar dig så innerligt!!!
Ville bara att alla ska få se hur du ser ut - för detta kort är så himla fint på dig.
Kramen

7 kommentarer:

  1. Jättefin bild :). O ni är ganska lika, vi kunde ju direkt säga att det där är sis när vi träffade er innan jul :).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni är jätte lika Vilekn underbara syster du har.
    Vilken skillnad på bilderna i förra inslaget.
    Kämpa på Kram

    SvaraRadera
  3. Ja ni är ju jätte lika!!! Vackra kvinnor/systrar är vad ni är!! Kram M

    SvaraRadera
  4. har svarat dig nu under min blogg o kommentar ang Lovikka bikinin. :))))

    SvaraRadera
  5. ni är lik varandra va?
    vilken tur du har med en sån syster, önskar jag med hade en. men nej nej :P hehe!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ni är väldigt lika :) Jag träffade ju också henne före jul, tillsammans med Imsavimsa, och kunde också konstatera det. Själv har jag ingen storasyster, men en lillasyster är bra det med. Fast hon är ju 13 år yngre än mig så det är först de senaste 10 åren som vi har haft ett vuxet förhållande. Kram

    SvaraRadera
  7. Men oj vad fel man kan ha! *haha*
    Jag var övertygad om att din syster var blond med långt hår!!

    Ni är Väldigt lika.. :)

    SvaraRadera