onsdag 26 januari 2011

Pris eller listor...

Ja ni har så rätt hörrni. Alla pris man vinner är bra, trevliga, roliga att få just där å då man vinner de. Andra kanske mer av värde än de flesta andra?? Jag vet inte det ja. Ett pris man vinner är ibland rena slumpen, turen, flaxen - andra mer uträknade. Som när en jury sitter och sak utse en vinnare - det är ju liksom mer planerat även om de röstar. Men ALLA pris man vinner är roligt att få.... Ja, kanske inte sämst klädda 2010.... Här kan man ju då Å ANDRA SIDAN - tänka sig en lista gjord med MYCKET humor och med sina bloggkompisar bland deltagarna. DET kan bli festligt. Undra just vem jag skulle utse som vinnare där? I sämst klädda? Jag vet faktiskt vem - och jag tror hon vet vem hon är också. Som tur är har denna person humor och vet med sig detta själv också och delger oss läsare det i sin blogg (- underbart när man har den självdistansen & kan driva med sig själv....vilket jag också gör med mig själv....men då är ju jag alltid ytterst välklädd........öhhhh NOT!!)

Men vänta nu, snacka om att glida in på ett helt annat spår. Det var ju priser vi pratade om..... Men vet ni vad. Nu har jag sått ett frö i mitt egna huvud - och detta måste jag utveckla tror jag. För jag tror att det kan bli ganska kul & innovativt och som alltid i bloggarnas värld - alltid retar det nån. De flesta som läser min blogg - tror jag ändå kommer att skratta och om inte - det är en risk jag får ta. Vad det är? Ja sug på den ett tag ni....hehe...jag tror nog ni redan vet det.

Kramen

6 kommentarer:

  1. Ok, jag ger upp....fattar noll....

    SvaraRadera
  2. Då är vi två! Nu snurrade det runt i Scrapmosters huvud, tror jag ;). Men vi kanske får reda på vad det handlar om i sinom tid *hihi*.

    SvaraRadera
  3. Då är vi tre! Fattar nada. :) Spännande och se vad det blir.. :)
    KramM

    SvaraRadera
  4. fattar inget, men kan det vara så att du har gått ner mera ? ;) Priser och sådant är alltid kul, fick häromdagen veta att jag har chans till något, får veta mera om detta på Måndag :) Kram

    SvaraRadera
  5. haha förlåt, jag brukar vara smart.. men fattar nada ;P haha

    SvaraRadera
  6. ...och jag som börjar nerifrån med att läsa ikapp alla mina missade bloggar fattar inte heller nåt. Så snart antar jag att ett svar kommer om jag fortsätter läsa ikapp. :))

    SvaraRadera