söndag 14 november 2010

ÄNTLIGEN!!!!

Jag är klar med alla mina 15 trasdockor!!!!

De blev jättefina. Fatta vad skönt det är. Bilder kommer imorgon då jag ska ta kort på de (vilket jag alltid gör) för då är det bättre ljus ute & inne. Fick lite kläder över så det ska bli julklappar till kompisens små telingar. Hoppas de blir glada.

Nu ska jag börja sy en tomte-adventskalender till kompisen i stkh. Kan ju vara bra för jag tror hon vill ha den innan den1/12.

Sen ska jag bara göra örhängen (gör olika kakor & semlor i fimolera), ska montera de. Sen ska det göras julkort, bokmärken..... Påminn mig igen om att jag tycker det ska bli roligt att vara med på marknaden?!?!?

Fast JO det ska det faktiskt och ska jag vara med så måste jag ha saker att sälja. Sen om jag säljer eller inte är en annan femma men saker måste jag ha. OCh när jag inte gjorde de när jag var sjukskriven så jaa, då får jag göra det nu istället. Ingen idé att sörja eller klaga. Vila får jag göra sen.

Imorgon är jag ledig. Eller ja, ledig å ledig. Jag ska med mannen till tandläkaren. Han ska dra ut en visdomstand. Han är 39 år och har aldrig haft ett hål än. Starka tänder har han men han är SÅ NERVÖS!!! Och jag ska inget säga för jag är lika nervös som han inför detta med att gå till tandis. Han ska få lugnande innan och medans han sitter i stolen ska jag gå å ta mig en fika på Kungsmässan och skriva lite dagbok. Kanske titta i lite affärer och ja sen ska jag skjutsa hem en drogad man...

Kramen

3 kommentarer:

  1. vad kul, ser fram emot att få se bilder :)

    MEN ÅH, TACK!! vad glad jag blir när du skriver sådär, vet att det finns 1 person som gillar min blogg och det jag fjantar runt :) tacktack!

    tycker om din blogg också :)

    SvaraRadera
  2. Jaha, skall du till Kba imorgon alltså? Vill du ha en fikakompis? Hade varit kul, om du vill o tiden stämmer :).
    Å vad jag väntar på bilder på dina dockor :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kreativa folk är överallt! Önskar jag hade en bråkdel av er kreativitetsenergi... Ser fram emot bilder! Kram

    SvaraRadera