söndag 7 november 2010

Funderingar...

Hela helgen har gått åt till att klippa till dockkläder. Mina dockor har på sig byxor & klänning. Vissa har förkläden, andra har bara ett skärp runt midjan. Vissa har sjalett andra inte. Jag klippte till allt igår och idag har jag sytt byxor, egentligen är det mammelucker. Började sedan på klänningarna men hann bara göra en. Det tar tid att göra dessa minsann...

Nu är jag bara trött. Lite för trött för att skriva nått vettigt så detta får bli allt för denna gång.

Kramen

4 kommentarer:

  1. Det närmar sig alltså :). Bilder menar jag..... Väntar med spänning :).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vill också se bilder snart! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag med.. och tittar på föregående kommentarer. Kram

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så mycket! :)

    Jag brukade också tycka illa om att vara med på bilder, men när jag såg andras före och efter bilder så insåg jag att jag också ville kunna SE skillnaden ordentligt i framtiden.

    Oavsett om du tar bilder för din egen skull eller för att kunna visa andra så kommer du inte ångra dig :) Tycker det är ett smart drag!

    Ha en fin dag!
    Ps. Grattis till open i efterskott!

    SvaraRadera