lördag 31 juli 2010

Grå trist dag...

...har det varit hela dagen. Min man har haft städ dille hlea dagen och jag har hjälpt till....med mitt rum. Efter att han dammsugit över garderoberna och under sängen. Sen har jag städat rummet. Till mitt försvar får jag ju tillägga att jag brukar inte dammsuga under sängarna - det gör min man. jag har problem med ryggen som gör det svårt att vara på knä och dammsuga under möbler som typ sängar.... jaja jag vet, men det är faktiskt sant.

Annars så har det varit gråtrist väder ute hela dagen och det lär inte bli bättre imorgon då det inväntas regn. Suck ja, det är väl den svenska sommaren antar jag. Fy fabian!!

Humöret är dessutom sämre än sämst...mitt tålamod har försvunnit ut genom fönstret, jag får inget gjort. Syrran skrev på sin blogg att hon är i ett vakum och det känns så här också. Har massor jag borde göra/få gjort men inget händer. Jag bara är liksom.. Kommer mig inte för att göra nått. Sitter bara inne. Inte för att jag känner för att gå ut och show off direkt ändå men det finns ju andra som vill. Tur att det finns kompisar runt omkring som de kan leka med när mitt humör tryter. Jaja, det blir väl bättre nån gång...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar