söndag 18 juli 2010

Nu har jag semester!

Idag var min sista dag på jobbet. Ingen annan kunde jobba idag så då gjorde jag det. Helt ok faktiskt för vädret var molnigt, lite duggregn och sol därimellan så det var perfekt för mig. Det kom hela 11 personer idag. Jag satt och gjorde bokmärken som jag ska sälja på julmarknaden i december. Lika bra att göra nått vettigt än att bara sitta där och lösa korsord. Vid 12 smsa jag S och sa att om hon inte hade nått att göra så kunde hon komma ner o fika med mig. Ja hon dök upp en kvart senare och vi satt ute och fika en timma eller så. Vid 4 stängde jag butiken och gick hem.

Åkte inom syrran och titta till deras hus. Hon och hennes tjejer har åkt ut till sin sommarstuga på Rörtången och ska vara där några dagar. Själv så ska jag bara ta det lugnt nu. Städa mitt rum, sortera ut min garderob, sy lite dockkläder och scrappa lite därimellan.... Ja det är ju semester eller hur....

Fröken J åkte med en kompis ut till Aröd idag. Vid 2 fick jag ett sms där det stod att de åkte till Universeum istället för ute på Aröd var det "snö & drivis..." hahaha, ja det har allt blåst en hel del idag och därute blir det ju liksom mer av den varan, så det kan jag tänka mig.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar