fredag 30 juli 2010

GRATTIS E 12 ÅR!!!

Igår fyllde min lilla systerdotter E 12 år. Jag & mina barn pkte upp till henne vid 11. Då sjöng vi för henne och sen fick hon en present. Ett linne med "Dead by April" loggon på och hon blev riktigt glad vilket gjorde mig varm i hjärtat av att se. Hon fick den i form av en bild i ett kort. Jag beställde den via deraas hemsida och så snart den kommer så ska hon få den i hand.

Syrran och E åkte sen ut för att kolla på Mountainbike till henne och vi som var kvar städade huset och efter det så åkte jag, min mamma och Fröken J ut och handlade mat på Willy´s till kvällens grillning. När vi kom hem så gjorde vi en skattjakt åt E och när hon kom hem fick hon gå på jakt. Vid varje ledtråd så låg det chokladbitar och i slutet så fanns present nr 2: Ett presentkort på 200kr på JC. Hon vart nöjd.

Tunga regnmoln till trots så vart det grillning och mys med familjen på deras altan. Min storebror och hans lilla tjej på 2år kom och vid ½5 hämtades min man upp och alla njöt vi av god mat och bara samvaro. Det fattades ju dock en person... Men detta till trots så hoppas jag att E är nöjd med sin 12års dag. Saknaden efter hennes pappa kommer alltid att finnas där. Enda trösten är att han inte längre pinas, fast det är en klen tröst i vissa lägen...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar