söndag 4 juli 2010

Sommar & sol...Eller??

Ja det kan man verkligen undra. Ute skiner solen och vattnet ute på Aröd är säkert varmt men själv så jobbar jag så svetten lackar. Jo really!!

Hela helgen så har det varit ett evigt ringande, kolla av mejlen, svara på mejl, ringt lite mer och svarat på fler mejl. TACK underbara syster som lät mina små telingar sova hos henne lördag till söndag. TACK TACK TACK!!!! Veckan som följer lär inte bli annorlunda. maken & jag har en deadline 14 juli. Då tänkte vi att vi skulle vara klara med alla statist inbokningar. I dagsläget har vi väl ca 45 inbokade. Vi ska ha 85....hm...

Eldprovet väntas imorgon då vi får svar på om de klänningar som vi har bokat in om de duger. Kostym i Dk har fått de via mejl idag så nu väntar vi tålmodigt. Om det blir nej på hälften ja då har vi problem. Då får nog maken ta ett snack med någon och säga som det är. Att vara statist i 10 dagar med 350kr/dag och då hyra en klänning för 3500kr/dag - vem gör det?? Då får de nog hosta upp lite klänningar så kan vi boka in tjejer i de. Ja, herre min skapare....

Nu ska jag gå och lägga mig. Är trött, törstig och har ont i ryggen. Vilken nyhet!!

Kramen

2 kommentarer:

  1. Oj, låter som att det är ganska späckat hos dig. :) Men roligt kan jag tro.. Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, att leta statister är verkligen jätteroligt. Min man brukar inte göra det till vardags. Han provfilmar mest skådisar men nu tog han detta jobbet för han hade en lucka och ja, är man nyföretagare så får man ta det som erbjuds. Men han tycker det är roligt också att leta fotfolket. Där tycker vi likadant - att utan bra statister blir det ingen bra film.
    Kramen

    SvaraRadera