måndag 19 juli 2010

Semester...

Jaa, vad ska man säga. Första dagen på semestern och det är jämntjockt med moln på himlen och det har duggregnat till o från hela dagen. Så jävla o-roligt!!!!

Jag har varit trött, trött och åter trött vilket inneburit att jag gjort nada. Noll. Ingenting. Zero. Nothing at all!! Jaja, på onsdag ska barnen och jag åka ut till Rörtången och hälsa på - regn eller inte.

Ska eventuellt försöka ut och plocka lite blåbär imorgon uppe vid sjön OM det inte hällregnar så klart. Förra året var vi i Stängnäs vid den här tiden och det var helt blått iskogen bakom mina svärföräldrars hus. Vi var ute varje dag och plockade och om jag inte minns helt fel så fick jag ca. 4-5 liter. Dessutom var det stora bär och då är det ju en fröjd att plocka. Jag har ju problem med ryggen vilket innebär att jag har svårt att plocka för länge. Blir liksom liggande sen med värk allan. Varken jättekul eller bekvämt. Men om jag plockar lite då och då så går det bra så jag får se hur jag gör.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar