lördag 17 juli 2010

Utrensning

Fick kläder från P häromdagen. Hon hade haft rensat bland sina pojkarna kläder. Detta innebär att Herr A får nya kläder. Han ärver av P´s ojkar och det är verkligen jättebra. Herr A älskar det och jag är också nöjd. Det är sällan vi behöver köpa något till honom, förutom strumpor och kallingar förståss.
I samband med dessa gånger så brukar jag rensa bland Herr A´s kläder och ta bort de som är för små. Allt som blir över ger jag bort till M som tar det till sin son och det inte han kan ha ger hon i sin tur bort till RK. Cirkeln sluts liksom.
Och idag då så fick jag äntligen rensat bland alla kläder. Som syns på bilden så var det inte lite heller. Det är lite som julafton att sitta där och välja & vraka bland alla kläder. Jätteroligt faktiskt!!
Kramen

1 kommentar:

  1. Ärvda kläder är inte illa alls, det fick jag en massa under min viktminskning som jag tyckte var jättebra. Flytandet, jo jag gick på flytande tre veckor innan operationen och gick ner ca 7 kilo på det. Kram

    SvaraRadera