tisdag 1 juni 2010

Bloggar om bloggar...

Det finns ett par bloggar som jag följer. Läser de varje dag. kollar vad som hänt. En är en kändisblogg, en är hysteriskt rolig, en är deprimerande naken, två är inspirerande scrapiga, tre är GB opade och en är tankar om livet isig. Sen har jag ju min egna då såklart som är en mix av alla de jag följer.

Jag har alltid varit skeptiskt till bloggar och att blogga. Skriva dagbok däremot har jag alltid gjort ända sen jag var lite tjej och bodde hemma. Har alltid haft ett driv av att skriva. Med penna och papper, senare med skrivmaskin och numer med datorn. fortfarande med pennan dock i bokform men då ihop med Anna. Tanken om en egen blogg har funnits en längre tid faktiskt. Det har kliat i fingrarna länge och jag har inte fattat hur jag ska bli av med det. Sen sa en kompis till mig att "...du skulle ju blogga när du pulvra..." Då föddes tanken. Sen har tanken vuxit sig större. Och när jag sen fick beskedet att jag skulle komma till Frölunda sjukhus så tänkte jag att "va fan" och här är jag nu. Skrivandes i min egna blogg. Skumt men otroligt kul! och jag ångrar det inte en minut. Dessutom så kostar det inget (än...) och allt som är gratis är ju bra. Eller....

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar