onsdag 30 juni 2010

Utan data...

Suck, min laptop är inne på lagning eller nått. Vi köpte den i januari så man tycker ju att den ska hålla längre än ett halvår men nej. Helt plötsligt slockna skärmen bara. Som tur är så hann vi bränna av alla viktiga dokument & foton innan den paja helt. Och den är på lagning ytterligare typ 2 veckor eller nått...suck-suck!!

Det är verkligen ett i-landsproblem men man märker nu när jag jobbar ihop med maken hur mycket det underlättar med varsin dator. Allt går liksom dubbelt så snabbt och tid är importante...liksom...

Annars ska jag tillbaks till Fas3 jobbet imorgon och då kommer nog solen också. Idag har det regnat hela dagen och varit mulet & blåsigt. Inte mig emot å andra sidan. Skönt med lite andrum imellanåt.

Nu komm mannen just och undrade vad vi ska äta till middag. Jaa, det undrar jag med. Denna alltid så himla tråkiga frågan...

Måste fundera lite...

Kramen

1 kommentar: