söndag 6 juni 2010

Borta bra men hemma bäst...

Ännu en dag till ända med min kloka son unge Herr A som vi har spenderat inomhus. Det har blåst lite idag och även om solen lyst så höll vi oss inne Vi har myst, fikat, busat, tittat på film, lekt, sorterat lego & jag fick t.o.m rensat ur kökssoffan.

Imorgon kommer mannen & Fröken J hem från sin "scoutresa". Det ska bli skönt att få hem de igen. Även om det varit skönt med egentid bara jag och sonen så längtar jag nu efter min tjej. Vi har ju pratat varje dag men ja... Och jag tror nog de längtar efter oss. Tycker mig skönja det i deras röster. Borta bra men hemma bäst...

Själv är jag bara trött just nu. Ska till jobbet imorgon bitti igen och det är något jag inte direkt ser fram emot. Imorgon har vi stängt, vilket vi alltid har på måndagar så då brukar vi bara jobba till 12 och det är ju rätt ok.

Efter jag slutat tänkte jag åka bort till NP-teamet och prata med de. Jag ringer en så där 2-3 gånger i veckan men har hittentills inte fått tag ide. De har ingen telefonsvarare och inga mejladresser... Och nu har det gått så lång tid sen vi var där och de pratade med oss & Herr A så nu vill jag veta vad de tror. Får vi nån diagnos eller inte?? Och man brukar ha ett möte med alla inblandade och skolan men det har vi inte sett röken av än. Kanske man ska se det som nått positivt. Att de tycker att Herr A inte är "så farlig" i sin ADHD vad vet jag... Men jag vill faktiskt veta vad de kommit fram till. Dessutom så behöver jag själv hjälp...

Jaja, vi får väl se.

Kramen & go´natt gott folk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar