onsdag 16 juni 2010

Lookalikes...

...det är vad jag letar efter just nu. Jag sa ju att projektet är hemligt men det var ju manuset som är hemligt så klart. Resten är det inte, eller som mannen lite fint sa "Det står ju på IMDB..." (Internet Movie DataBas) Det hela ska filmas i Trolhättan i sommar.

Så exakt vad letar jag efter? Ja, de kvinnliga är Kirsten Dunst, Charlotte Gainsbourg & den malinge är Kiefer Sutherland. Och det kan jag tala om att det är verkligen inte det lättaste. Sen ska de dessutom vara tillgängliga produktionen i 9 dagar....för 350kr/dan. MEN det är självaste Lars von Trier som regisserar och det är ju ett bra namn att ha i CV:t så vem vet..

Sen letar jag 80 statister till produktionen som också ska var tillgängliga i 9 dagar för 350kr/dan, de får också betala uppehälle själva....MEN som sagt.... Lars von Trier.................


En utmaning om något men det gillar jag. Därimellan ska vi provfilma imorgon och det ska bli roligt. Alltid roligt att hjälpa till med det och alltid roligt att slippa mitt andra jobb. Eller ja, så förfärligt är det väl inte egentligen. Det är himla bra arbetskompisar men ändå...

Nu ska jag snart natta barnen...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar