tisdag 8 juni 2010

Underbara vän i livet

Det är så underbart med min vän P. Hon får mig alltid på bättre humör. Innan jobbet imorse så tog vi en kopp kaffe ihop för att planera helgens scrappträff som vi ska ha då. Och som vanligt så pratar vi om helt andra saker än det vi tänkt från början...

Bland annat så kom vi in på detta att jag velar så om open. Berättade om artikeln jag läst och då säger hon de magiska orden "du kanske inte ska läsa så mycket utan lita mer på din egna känsla" Och hon har ju rätt. Jag vet det. Varför är det så svårt att lita på sig själv egentligen?? Hur som haver, efter vår fika så kändes allt så mycket bättre. Nu, kan det bara gå åt rätt håll.

Nu - så vet jag!!

Alla borde vara förunnade att ha en vän som P. Hon är verkligen guld värd!!

Hela dagen känndes liksom lättare. Sinnet hade liksom fått ro och nu kan jag fokusera på allt som komma ska. Op, scrappträff, jobb och livet i sig.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar