måndag 21 juni 2010

Funderingar...

Just nu är det mycket funderingar. Igen. På det som komma ska hända. Operationen och allt som följer i dess släptåg. Jag är helt inställd på operation - där är jag helt säker. Det är mer funderingar på hur det kommer att bli efteråt. Jag vet ju att när jag gått ner allt jag ska så kommer min kropp inte se ut som den gjorde. Lite det som är poängen men det kommer att bli mycket extra hud överallt. Med betoning på mycket.


Jag följer ju en blogg "Livet på öppet köp" där Nettan skriver om sin resa. Om livet innan den 5/11-07 då hon gjorde en GB op och sen även en plastikop av magen 18/2-10. Jag har läst hennes blogg i snart ett halvår och även en annan blogg om en tjej som opade sig i mars i år (om jag inte minns fel). Deras före & efter bilder är så bra att se för det ger mig en bild av vad som väntar. Ingen rolig syn men ack så vesäntlig.

En sak är jag på det klara med. Jag tänker också göra en plastikoperation av överarmar & byst när jag är färdig, men även låren. För som det är idag innan open så har jag mycket hud på just de ställena, armar & ben alltså. Ja bysten är ju inte hysteriskt stor den heller så jag kan tänka mig att när jag é färdig så hänger det bara två skinnpåsar där typ. Inte så attraktivt liksom. MEN det återstår att se när den tiden kommer. Jag får se. Sen är det ju en ekonomisk fråga också. Med tanke på hur den är/har varit så ja... Nettan löste sin op med ett banklån på 68.000kr...huvali... Men som sagt vi får väl se.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar