tisdag 22 juni 2010

De 3 F:n: Fy För Förkylningar...

För det är vad jag är just nu. Det är väl dumt att vara det på vintern när man kan vara det på sommaren...typ...NOT!!!!

Hata hata hata förkylningar!!!!

Är så in i h-e förkyld! Om det nu var nån som missat det. Kittlar i näsan hela tiden, vill nysa hela tiden, näsan rinner hela tiden, huvudet känns tungt och trångt och det kan INTE vara allergi för jag äter allergimedicin sen två månader tillbaks....eller kan det det???

hm....

Ok, jag ska tycka synd om mig själv i tio minuter sen får det vara bra. Sen ska jag natta Herr A. Som by the way var på Vikingagården i Ale idag med fritis. När han kom hem satt vi i soffan och myste lite. När han helt plötsligt säger lite fundersamt:

"Undrar hur det är i himelen?"

Jag titta på honom och sa:
"Lova mamma att du aldrig tar reda på det!"

"Mamma om jag hugger mig i benet med en yxa och får blodförgiftning då dör jag"

Jamen tack för den informationen. Vet inte riktigt hur jag ska tolka den så jag struntar idet...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar