onsdag 2 juni 2010

Tågresan

Jaha då var mannen och Fröken J framme i staden norröver. Där ska de stanna till tisdag nästa vecka så de åker tåg hem igen. Tågresan hade gått bra och fården hem till huset också. När jag pratade med henne i telefon förrut lät hon glad men trött. Hon skulle gå och lägga sig nu sa hon. Hon undrade om hon fick ringa mig på natten om hon ville. Om hon "...fick problem..." och det är klart hon får sa jag till henne. Jag har alltid på mobilen sa jag så hon kan ringa den.

Hemma är det nu bara jag & Herr A. Vi har haft en lugn & skön eftermiddag. Spelat fia med knuff och tittat på film. Sen var det läggdags och så trött som han var så blev det inga stora protester. Han sov efter en halvtimma ungefär.

Själv är jag vaken lite längre. Njuter av stillheten, ljudet av svalorna som skriar i kvällsluften... Härligt! Tror jag sak göra mig en kopp te faktiskt...

Kramen & Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar