tisdag 15 juni 2010

Hemligt hemligt...

är det nya projektet som jag jobbar med nu ihop med mannen. Han jobbar som frilansande rollsättare och ja, han är inte hemlig alls. Tvärtom han är en av Sveriges bästa rollsättare. 2008 vann han en Guldbagge för sin rollsättning i filmen Kid Svensk. Ja, det var ihop med två andra tjejer men han är ändå bäst!!

Jag jobbar till och från ihop med honom som hans assistent. Främst hjälper jag till vid provfilmningar och letandet efter karaktärer. Bollar idéer med honom och annat möjligt & omöjligt. Just nu så är det då ett väldigt hemligt projekt han jobbar med. Utländskt och med STORA - kända alltså - amerikanska skådespelare inblandade.

Jag finner mig själv sittandes vid datornoch letar efter lookalikes till dessa stora skådisar. Undra om de vet det?? Jamen eller hur! Like they care... Nåja, det är kul men svårt.

Kramen

1 kommentar:

  1. All lycka med projektet. du ska se att det lossnar.. nu är det inte om utan när kram

    SvaraRadera