fredag 25 juni 2010

Glad Midsommar!!

Så var den här dagen - midsommarafton - snart till ända. Vi har valt att vara hemma idag för oss själva. Både jag & mannen kände inte för att göra nått. Har kännt oss "hängiga & ur humör" liksom. Barnen har inte protesterat så det har varit ett bra val. Vi åt en god lunchbuffé, ätit goda jordgubbar med glass & grädde (och chokladsås), druckit kaffe, tittat på julkalendern (??? ja det var Herr A´s val av film) och bara myst. Tagit det lungt och haft hur skönt som heslt.

När jag la mig och vilade en stund och kollade av mobilen så hade jag ett sms från Anna. "Solen skiner, 29 grader varmt, 27 grader i vattnet. Delfiner som leker runt båten. Glad midsommar önskar Fam. T" De är i Grekland och seglar med sina barn och ett par kompisar. Det lät ju inte alls skönt... Blev bara LITE avundsjuk!!

Vi får nog också spara till en resa utomlands snart. Till sol & varma bad. Det skulle vi verkligen behöva. Fast det får nog vänta ett tag. Först måste vi ju spara ihop och sen har jag ju operationen så ja...det lär nog dröja ett tag. Men sen...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar