torsdag 3 juni 2010

Velar fram & tillbaks...

Känns som om jag bara velar. Har ju börjat pulvra nu på halvfart och det går ju så där och jag ska vara helt ärlig. Vad som är jobbigt är att jag mår illa bara jag ser påsarna - fortfarande. Inte klokt egentligen. Förra gången då jag drack i 12 veckor så fick jag börja med att dricka Varma Koppen & en knäckemacka (utan nått på) istället för en påse p.g.a att jag mådde så illa. Nu är det reda så innan jag ens börjat på allvar. Suck, det kommer att bli ett eldprov det här.

Frågade en av bloggtjejerna jag följer hur länge hon pulvra innan sin op och hur mycket hon gick ner innan op. Svaret blev 6kg på 3 veckor. Inte mer tänkte jag. Jag har ju sagt att jag ska pulvra helt två månader... Kanske ska se över det beslutet. Fast jag vet ju att ju mer jag kan gå ner innan dessto bättre så jag vet inte. Och det är här som mitt velande kommer in i bilden. En månad helfart kanske räcker.... Nu är jag dock inställd på att börja på helfart den 1 juli så det blir nog det ändå. Kanske...ÅH BESTÄM DIG!!!..............

Nu ska jag dra till jobbet...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar