måndag 28 juni 2010

Bra teamwork...

Jag har SÅ ONT i ryggslutet & ut över höfterna. Så in i h-e ont!!!! Jag borde verkligen veta bättre. Jag har ju bara levt med denna rygg i 41 år. Varav de senaste 14 åren med ryggvärk. Jag kan inte sitta en hel dag och jobba. Jag kan inte stå en hel dag och jobba. Jag måste upp och röra på mig in i mellan. Att jag aldrig lär mig!!! Suck...

Dagen har inneburit jobb, jobb & mer jobb. Vi är ett bra team jag & min man. Effektiva som fan. Får en hel del gjort. Jag jobbar med mejlen, skriver ut och skickar vidare till honom. Han ringer upp, bokar in och jag mejlar mer info om de vill det. Ett bra team helt enkelt.

Faktum är att nu börjar listan över statister fyllas på i rask takt. 22 bokade. Bara 70 kvar....hm...

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar