tisdag 14 september 2010

Ang klimakteriet eller inte...

Kan det vara så här kära GBopade bloggvänner: Kan det här med svettningarna var för att jag får för lite näring i mig? Vad tror ni?

Jag har nämnligen till detta med svettningarna fått det där att det snurrar i huvudet så fort jag reser mig upp. Och nu snackar vi inte från liggläge till stående i för rask takt. Vi snackar hela tiden. Från att knyta skorna, sitta på huk och upp, hämta upp nått från golvet...ja, ni fattar. Ibland snurrar små stjärnor omkring i synfältet och irriterar. Ibland svartnar det för ögonen....ja... Det går över rätt fort dock.

Måste erkänna att jag pulvrar 2-3 gånger om dagen och de andra målen 1-2 (lite olika från dag till dag) så tar jag varma koppen & knäckebröd. Till det dricker jag kanske - fy då nu måste jag vara ärlig igen....- 1 liter annan dryck....typ...om jag har tur.... minst ½ l om dagen iallafall...

Ok, jag är redo för lite bassning nu...men be nice ändå!! please...

Kramen

2 kommentarer:

  1. Du borde kanske ta en paus i pulvrander och ge kroppen lite näring inför din kommande operation?! I alla fall ett riktigt mål mat om dagen med fokus på protein. Du ska ju inte gå runt och va yr heller!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. BE NICE??? Nä du syrran här är vi inte nica...
    Nr. 1 DU DRICKER ALLDELS FÖR DÅLIGT, DU SKA DRICKA MINST 2-3 LITER VARJE DAG
    Nr. Du måste få i dig salter!! NÄR MAN SVETTAS SÅ MYCKET SOM DU GÖR SÅ UTSÖNDRAR KROPPER SALTER OCH DU MÅSTE ERSÄTTA DET ANNARS RISKERAR DU ATT BLI SJUK......
    Föär helvete... jag har ju sagt till dig!!!
    Nr. jag håller med Soulsister.. TA EN PAUS!!!

    KRAM

    SvaraRadera