lördag 25 september 2010

Lördag igen...

Alltså jag tycker dagarna går så himla fort. Nu är det lördag igen och dessutom är den nu över. Imorgon är det söndag och jag ska jobba min sista söndag på 4 veckor hade jag tänkt. För nu är det snart bara en vecka kvar till op. Helt otroligt vad tiden går. Det var ju inte så länge sen jag satt på sjukhuset i sängen och fick min dom. Då visste jag vad den skulle bli ochjag vart jättelessen men samtidigt lättad på nått konstigt sätt. Då tänkte jag "herregud 4 veckor till hur ska det gå?"

Ja det har ju gått. Inte på nått sätt friktionsfritt men det går. Många är tankarna som brottas i huvudet men jag har botat de med att kolla och läsa andra GBopades bloggar. Kollat på bilder före & efter och sånt ger inspiration till att fullfölja mitt beslut och stärker det ytterligare i att jag gör rätt val. Sen har det tillkommit en oro för tiden efter. Att den kanske inte är så enkel som jag trott. Å andra sidan är det sådant som jag lär upptäcka ganska snart och jag vet inte men jag ska nog inte oroa mig för det nu. Den energin ska jag omfokusera på det som komma ska istället för att oroa mig för det jag ändå inte vet nått om...... Hoppas ni fattar vad jag menar för jag vet knappt om jag själv fatta det där sista - lät lite kompilcerat...Suck jag typiskt mig. Jag tror jag ska gå och lägga mig istället nu.

Om ni ska lyssna på en bra låt -OTROLIGT BRA- så lyssna på Martin Stenmarks Everybody´s Changing. Så himla bra låt!! ÄLSKAR Den verkligen.

Kramen

2 kommentarer:

  1. Du kommer fixa den här resan gallant. Vi stöttar dig när du behöver det, glöm inte det!

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå jättebra! Jag mådde toppen efter op, det enda var att jag var mycket tröttare än vad jag hade räknat med. Längre tid alltså. Men bortsett från det funkade allt perfekt. Snart är det din tur!! Kram

    SvaraRadera