torsdag 30 september 2010

Cirkelstart ikväll...

Jaha då var det cirkelstart ikväll då. En av oss har tagit time out så nu är vi bara 6 kvar men det blir lika roligt för det. Idag tänkte jag inte köra iväg med hela kittet, alla väskor o saker då utan ett mindre lass som ryms i min rygga och möjligtvis i en kasse till.

Annars har vi varit på IKEA idag och köpt mattor till allas våra sovrum. Det går ju mot vinter nu och då blir våra golv i vår lägenhet så jävla kalla så det går inte att gå på de, typ. Alla mattor utan Fröken J´s gick i grönt. Mannens & sonens blev jättefina likaså dotterns men min...äh jag vet inte. Det ser liksom spygrön ut. Ungefär så som jag känner mig nu. Har ont i magen och vill bara tömma den men det går liksom inte. Ingen väg alls. Typisk pulvermage, suck ja...

Ska snart gå till lokalen så vi får väl se...

Kramen

3 kommentarer:

  1. Snart är det dags! kan du inte messa mig ditt nummer (mobil) på fb så vi kan hålla lite kontakt under måndagen och dagarna efter?

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej modifastsyster! ;)
    Jag försöker nu ta mig tillbaka till internetvärlden genom att besvara lite gamla inlägg på min egen blogg OCH läsa ikapp på andras.
    Nu hoppas och håller jag alla tummar för dig att det ska gå bra på måndag. Den här gången är det MIN tur att säga att du ska hålla dig ifrån sjuka barn och gubbar. :)

    Min första vecka hemma har gått bra. Jag har svårt att äta allt jag tror jag behöver, för jag är inte hungrig direkt, men sugen emellanåt däremot.
    Jag började lite igår med att äta soppa med potatis- och korvbitar i. Innan åt jag bara mixade soppor. Idag provade jag havregrynsgröt och det gick också bra.

    Jag är inte så himla trött som jag läser att många andra är efteråt. Däremot är jag inte så duktig med motionen, får då blir jag trött på en gång.

    Annars så har den här första tiden gått bra! Jag hoppas och håller tummarna för att det kommer gå lika bra för dig.

    Ett tips dock; stanna TVÅ nätter på sjukhuset, för din egen skull, även om du är pigg redan dagen efter!
    Stanna och få så mycket tips, råd och stöttning som möjligt från dem som KAN.

    Kram!! JAg följer dig på bloggen!

    SvaraRadera
  3. Du har en utmaning att hämta inne hos mig

    kram

    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2010/10/vad-har-du-i-din-vaska.html

    SvaraRadera