måndag 13 september 2010

Jobb, jobb, jobb...

När jag kom till jobbet imorse så pratade jag med chefen. Det visade sig att ättlingarna från igår hade varit så nöjda med sitt besök. Han som höll i det - Bosse - hade öst beröm över mig sa min chef. Och jag vart så glad över att höra det. JAg tyckte själv att det var jätteroligt och jag tror det hördes på min röst när jag pratade om allt som hände igår för jag såg det på chefens min. Han var nöjd & glad över det hela det märktes. Kanske därför som han kom ner sen när jag dammsög utställningshallen och undrade om jag kunde jobba lördagen den 2/10. En grupp på tio som skulle komma och de ville ha en liten guidning. Jag skulle få 2 extra lediga dagar för besväret. Ja va fan! Kör till!

Sagt o gjort. Jag ska jobba 2/20 och guida. Hur ska det gå till? Jag har ju aldrig gjort det men nån gång ska ju va den första och hur svårt kan det va egentligen...Får väl läsa på lite....

Han var lite rolig chefen för han frågade så här: "Var det den 4:e du skulle opas?" Japp.
"Då vill du väl inte jobba den 2:e?"

Men som jag sa, förra gången var jag ledig en hel vecka innan op och ändå blev jag sjuk så va fasen visst jag kan jobba. Ska bli kul.

Kramen

2 kommentarer:

  1. Ja är inte ett dugg förvånad,,,,, du är en mycket trevlig prick (ibland)?!
    pöss

    SvaraRadera
  2. Grattis va kul! O få 2 lediga dagar för en dags arbete är ju guld!

    Kram

    SvaraRadera