söndag 5 september 2010

Om att skriva ett bra inlägg...

...ja det kan man ju göra på olika sätt. Själv eller så läser man ett hos någon annan bloggare. Jag har en del bloggar som jag följer dagligen och således läser man ju en hel del olika inlägg. Härom dagen läste jag ett som Katarina Soulsister hade skrivet.


"Självkänsla, självförtroende och självbild" hette det och det var ta mig tusan det bästa jag läst på år och dag. Det ska du veta Katarina.


Så väl skrivet var det du skrev Katarina och det kunde lika gärna varit jag som sagt orden du skrev för så träffande var de. Jag tror du skrev det som många av oss lite större personer tänker på hela tiden och som vi fajtas med dagligen. Du träffa verkligen spiken på huvudet.

Ni som inte läst inlägget. Sök upp denna härliga, underbara blogg www.soulsisterdiary.blogspot.com och läs inlägget för det är värt varenda minut det tar att läsa det. Tänkvärda ord...


Kramen är till dig idag Katarina!!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig Inger, något av det bästa som skrivits på länge! Kram

    SvaraRadera