torsdag 23 september 2010

Torsdags funderingar...

Känner en konstig rastlöshet i kroppen. Oro, avvaktan och superstressad...för vad vet jag inte. Känns bara konstigt. Försöker bida min tid lite men allt känns omständigt just nu. Har haft några besök av Herr Ågren på sistone och det känns oroväckande. Än så länge har jag kunnat hantera de "anfallen" men det känns inte bra att de kommer alls.

På jobbet pratar de om att göra nått roligt tillsammans. Bussresa nånstans som de gjorde i våras. Jag slår bakut bara vid tanken på att åka buss. Klarar inte det i normala fall... Men som tur är så är det bara prat. Dessutom från mytomanen och ja, han kan konsten att prata & ljuga så jag ska inte ta det alltför allvarligt menat. Lika bra det.

Kom på idag när jag satt i receptionen att min allra bästa vän fyller år på måndag och jag antagligen missar hennes firande. Skit också. Jag hade ju tänkt att vi skulle åka upp men jag har helt glömt bort det. Ja inte det att hon fyller men när det är. Så himla typiskt mig att blanda ihop saker o ting. Hoppas hon inte blir alltför besviken på att jag inte kommer. Jag kommer att vara med henne i tankarna och hennes present är nästan klar. Men det är ju inte samma sak. Jag blir så trött på mig själv.

Sen funderar jag på att berätta för chefen att jag vill backa ur den 2/10. Det är tänkt att jag ska jobba då och guida en grupp från Kungälv då. Men jag känner mig så himla stressad inför detta och allt annat som måste hinnas med innan den 4/10 så jag vet inte om jag okrar helt enkelt. Dessutom så slog det mig att tänk om nån av de är bara lite sjuk och om jag då blir det. Då ställs min op in igen och det får bara inte hända. Skulle liksom inte förvåna om det hände... Ska prata med honom imorgon.

Nu ska jag vila lite. Ska vara barnvakt ikväll åt min lilla mosterdarling E.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar