onsdag 15 september 2010

Paus...

Älskar dig verkligen sis. Du är så....(funderar här på ordvalet.....)....lätt på orden liksom. Väger verkligen varje ord med största försiktighet innan du SOPAR BANAN med mig. Love you baby!!!

(Ok, för er som inget fattar här nu´rå, så får ni scrolla ner och kolla hennes kommentar till mitt tidigare inlägg. Står ganska snart klart att hon älskar mig och visst väger hon sina ord på guldvåg....pöss)

Ja, jag ska nog planera in en dag med paus från pulvret. Ingen dum idé. Jag mår illa bara jag ser det...igen. Suck jag visste det skulle bli så här men jag uthårdar men inte till vilket pris som helst. Denna yrsel är rätt jobbig faktiskt. Tror att i helgen ska jag ha en pausdag...ska jobba på lördag så den blir ju svår. -Inte så många fler att välja på...jaja.

Idag var det lungt på jobbet. Sis titta in en kortis och det var trevligt. Annras så hände nada, zipp, zero - ingenting. Jo min kollega bakade kanelbullar. Det dofta ju inte alls gott...............

Nu ska jag avsluta för denna gång och tro det eller ej - gå och lägga mig. Mår tjuvens i magen och mår illa så tusan. Fy...

Kramen & go´natt

2 kommentarer: