onsdag 8 september 2010

Jobba, jobba, jobba...

Jaa, idag har det bara varit jobb för hela slanten. Det är verkligen jobbigt........ Nä, nu ska jag vara ärlig, för er som inte vet vad jag jobbar med. Jag är ju en av alla "de där" Fas3 jobbarna. Ni vet - de som jobbar gratis åt kommunen. Det är jag det! Nåja, jag jobbar på ett ställe där man får gäster som kommer och tittar på alla våra saker som finns att se och på våra utställningar som vi har. Vill inte skriva vart exakt det är för ja, man vet aldrig vem som ramlar in och läser bloggen.
Hur som helst så sitter jag i receptionen och scrappar för tillfället - och tar hand om gäster när det kommer några så klart....om det kommer några. Ja idag hade vi 1 betalande och 2 fri entre. Det är rekord denna veckan - ni förstår ju själva vilken trafik det är på mitt ställe. Men vi har roligt och det är en himla tur annars hade det varit döden.


Idag kom jag på en jättebra grej till receptionen. En "kommer strax" skylt. Den sätter jag upp varje gång jag måste lämna receptionen. Visst blev den fin?? Jag ska göra några sådana och sälja på julmarknaden tror jag. Är väldigt nöljd själv. Kanske ett tips Katarina, på nått du kan göra en grå dag... Jag vet ju att du gör kort. Detta var väldigt likt att göra ett kort...och så roligt.


Kramen

2 kommentarer:

  1. Jättesöt skylt, de får nog vara glada att ha dig där som är så kreaktiv. Kram

    SvaraRadera