söndag 29 augusti 2010

1 dag kvar...

Dagen måste jag ägna mig åt att göra lite ändringar m.m. Sy lite med andra ord. När vi var på Ullared så köpte vi massa kläder till Fröken J och ja, då hon krävewr lite större storlekar så blir alla byxor väldigt låånga och urringningarna blir lite väl vida så ja, det behövs lite justeringar här å där. Detta ska jag göra idag.

Imorgon ska jag förnya en del recept, inhandla korsordstidningar, lite övrig lektyr till sjukhusvistelsen i veckan - ja för jag räknar kallt med att få gjort open på tisdag. Mina eksem ser mkt bättre ut idag. Tack för det kortisonsalvan!!

Nu ska jag strax börja, mpste bara uppdatera mig på alla bloggar jag följer. VÄLDIGT kul detta med bloggar och att läsa om andras vardagsliv på gott och ont. Håller ni inte med??

Kramen

2 kommentarer:

  1. Härligt att det närmar sig :) Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande!! Nu när vi är vänner på Facebook så har du också mitt mobilnummer. Kan du inte slå mig en signal? Jag skall på våtväst kl 19 på onsdag kväll, och om du vill och orkar kan jag titta in på vägen dit. Försöker minnas hur jag mådde dagen efter op, och det var kanske inte så himla roligt då, men jag har för mig att jag ändå mådde såpass bra att jag börjat bli uttråkad i alla fall.. Kram

    SvaraRadera