torsdag 26 augusti 2010

GRATTIS!!!


Idag för 7 år sen föddes en liten gosse. Jag åkte in till Östra sjukhuset efter ett ovanlig högt blodtryck och några timmare senare, 18.23 föddes Herr A. En stor liten kille. 54 cm & 4165 g. Han fick tre fina namn och åkte hem med oss några dagar senare.

Tänk att det nu idag är 7 år sen allt tumult utbröt. Det är inte klokt vad tiden går, det var ju alldeles nyss jag hade honom på min mage. Hela jag skakade så jag trodde han skulle ramla av mig. Var det inte igår?
Nåja, min - vår - kille har nu växt upp och började 1:a klass i måndags....
Vad monde bliva av denna lilla pojke? En läkare? Austronaut? Forskare? Golfproffs? Bibliotekarie?.....Jag tror regissör eller skådis! Han älskar att leka rollspel.
Det spelar ingen roll vad han väljer för ytke, bara han är nöjd med sitt val. De valen han gör i sitt liv.
Jag ska alltid finnas där för honom. För att stötta, hjälpa, trösta eller bara vara. Jag älskar den ungen så otroligt mycket!!

Kramen

Lillkusinen E & Herr A...









Storkusinen C & Herr A...




Jag älskar alla mina ungar!!!

Syskon!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar