lördag 28 augusti 2010

ÄNTLIGEN...


...som jag har letat efter en sådan här korg. Just en sån här. Jag har letat på Plantagen, Biltema, Clas Ohlsson, Ikea, Jysk, diverse andra Blommaffärer, möbelaffärer, små skitbutiker men inte. De finns bara inte att uppbringa. Eller som nån sa på Plantagen "de är ju inte moderna nu" Nähä!! Åh fan...
Jag nämnde det för min godaste vän i Stkh och sen för några veckor sen fick jag ett sms. "Jag har hittat en 3 korg för 99kr!" KÖP DEN!!!! SNÄLLA!!!! smsa jag blygsamt tillbaks, och det gjorde hon. Sen kom den med posten förra veckan och idag hängde jag upp den och jag ÄR SÅ NÖJD & GLAD!!!
Just precis exakt en sån som jag ville ha. I silver....men kan det bli bättre. Jag tror inte det. Mitt liv är nu komplett! Suck ja, tänk att man kan bli så glad för så liten sak egentligen. Det stora är/var ju att min kompis är så god att hon köpte den. Det är vänskap det!!
Love U A!!
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar